Komisja Rozwoju Gospodarczego Finansów i Budżetu

W poniedziałek (24.04.) obradowała Komisja Rozwoju Gospodarczego Finansów i Budżetu.

Główne tematy posiedzenia komisji:

– Finansowa analiza działalności LDK za 2016r.

– LDK – racjonalność wydatków, możliwość obniżania wydatków.

– Analiza podpisanych umów o pracę, umów zleceń, umów o dzieło w LDK z podmiotami      zewnętrznymi i pracownikami.

– Finansowa analiza działalności Biblioteki Publicznej za 2016r.

– Biblioteka Publiczna- racjonalność wydatków, możliwość obniżenia wydatków.

– Analiza podpisanych umów o pracę, umów zleceń, umów o dzieło w Bibliotece Publicznej z podmiotami zewnętrznymi i pracownikami.

– Informacja o stanie finansowym Gminy Lubsko.

Dyrektorzy placówek przedstawili Radnym analizy wydatków w 2016r. Podczas omawiania stanu finansów Magazynu Lubskiego członkowie komisji pytali Wydawcę czyli Panią Marię Rudek – Dyrektor Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy w Lubsku o przyszłość Magazynu o nowy statut i zasady jego działania.

– Trwają prace nad statutem – stwierdziła Pani Dyrektor

Radni przyjęli uchwałę zobowiązującą Wydawcę do przedstawienia statutu Radnym przed jego wprowadzeniem.

Nie mniej emocji wzbudziła dyskusja dotycząca inwentaryzacji w  LDK. Główna Księgowa przestawiła dokumenty, które świadczą – według niej – o zakończonej inwentaryzacji. Innego zdania był Zastępca Burmistrza Jerzy Wojnar, który nie zgodził się z tą opinią.

Szersza relacja z posiedzenia komisji w majowym wydaniu ML.

dsc_0002-kopiowanie dsc_0005-kopiowanie dsc_0007-kopiowanie dsc_9998-kopiowanie

Dodaj komentarz

8 + ten =